Jak Jeść Więcej Oleju Kokosowego w Przyjemny Sposób

O tym, jaką moc ma olej kokosowy napisano już w wielu miejscach. Nie będę o tym pisał. Jest to jeden z najlepszych olejów, jaki stworzyła natura. Dzisiejszy post będzie krótki. Chciałbym jedynie napisać, co ostatnio zacząłem robić, że zacząłem jeść tego oleju więcej i w przyjemny sposób.

Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad tym, w jaki sposób jeść olej kokosowy, żeby go jeść więcej. Smażyłem na nim, dodawałem czasami do sałatek. Ale to za mało. Chciałem jeść dziennie około 5 łyżek stołowych tego oleju. No i w końcu opracowałem sposób na to.

Po pierwsze, dodaję do kawy z masłem. Wcześniej dodawałem tylko olej MCT, teraz dodaję również olej kokosowy. Olej MCT nie zawiera oleju laurynowego, a zależało mi na tym, żeby dodać jak najwięcej tego oleju do swojej diety. Dwie kawy dziennie = 2 łyżki stołowe oleju kokosowego dziennie.

Po drugie, dodaję do kogla mogla. Pisałem o tym tutaj, że każdego dnia robię kogel mogel z 6 surowych żółtek. Do tego dodaję troszkę Stewii dla osłodzenia. I od jakiegoś czasu zacząłem dodawać olej kokosowy. Myślałem, że smak się pogorszy, dlatego zacząłem od jednej łyżki. Jednak było to dalej dobre, więc po jakimś czasie dałem 2 łyżki. Też było dobre, więc dałem 3 łyżki. Też było dobre, więc pewnego dnia dla testu dałem 4 łyżki oleju kokosowego. I też było dobre :). Mega zdrowa mieszanka: 6 surowych żółtek i 4 łyżki oleju kokosowego, zmiksowane i od razu zjedzone. Do tego jest to super pyszne. Dużo dawka zdrowych tłuszczy. Na razie jednak dodaję 3 łyżki. Przy 4 zauważyłem, że mój organizm miał trochę problem z przyjęciem tego. Więc będę musiał po prostu stopniowo zwiększać do 4 łyżek, np. za jakiś czas zacznę dodawać 3 i pół, a potem 4 i pewnie na tym poprzestanę. Czyli w tej chwili do kogla mogla dodaję 3 łyżki stołowe oleju kokosowego.

Po trzecie, dodaję do sałatek. Robię sobie od czasu do czasu sałatkę. Pisałem o niej tutaj. Wcześniej dodawałem oliwę. Teraz zacząłem jednak dodawać olej kokosowy. Ile? 1-2 łyżki.

Po czwarte, dodaję do smażenia. Czy smażę jajka, czy jakieś mięso, smażę na oleju kokosowym. Z olejów roślinnych najzdrowszy do smażenia. Można przyjąć, że ze smażonymi rzeczami jem średnio 1 łyżkę stołową oleju kokosowego.

Reasumując, kawę i kogel mogel mam codziennie, więc jem w przyjemny sposób 5 łyżek stołowych oleju kokosowego dziennie. Gdy jem danego dnia sałatkę, wtedy zwiększa się to do 6-7 łyżek stołowych. Gdy jem coś smażonego, jem średnio 6 łyżek stołowycyh tego oleju. I wszystko w smaczny, przyjemny sposób podane.